uppdate

Just nu tror jag att jag stannar. Men då måste jag faktiskt skaffa in en medhjälpare. Jag har redan mejlat till några men om just du vill så skicka iväg ett mejl till [email protected] jag hoppas att någon vill annars kanske bloggen läggs ned..
obs, inget är bestämt om att jag har kvar bloggen eller inte!! Jag kanske fortsätter utan någon som helst hjälp, eller så kanske bloggen raderas jag vet inte än..
Moa » 2011-09-05 | 18:23:52

Hej! Jag vill gärna hjälpa till! Mejla till [email protected] om du vill ha min hjälp :D

helena » 2011-09-06 | 17:39:40

Hejhej!

Har mejlat dig nu! :)



Kram!

Linnea » 2011-09-25 | 13:19:07

Jag vill också gärna hjälpa till! :)

Min mail är: [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback