funderar

Ja, nu är det så att jag har nyligen börjat fundera på att stänga ner bloggen. Finns flera anledningar som exempel;

-Det blir väldigt mycket för EN person att hålla med på med bloggen. Ni som själva ägt/äger en fanblogg vet hur jobbigt det kan bli ibland när man även har annat att tänka på. Detta skulle ju faktiskt vara något kul åt sidan men nu börjar jag att tveka på att jag hinner.

-Det finns flera bloggar om samma stjärna, jag älskar Selena men jag är ju inte ensam om det, och min idé om att ha en blogg om henne är jag verkligen inte heller ensam om.

-Min statestik är väldigt låg, jag känner att mitt slit inte ger något resultat! Väldigt tråkigt måste jag erkänna. Även fast jag försökt reklamera den.

Men som sagt det är fortfarande bara en fundering och jag är inte 100% säker på att den försvinner. Just nu känns det som att jag ska ta en paus men samtidigt vill jag börja om. Skriva om en annan kändis som inte det skrivs om i lika många bloggar.. Finns olika alternativ av vart jag kan ta vägen/ vad jag kan göra.

Ni som orkat läsa inlägget skriv gärna vad ni tycker, era åsikter är viktiga för mig :)
obs! Jag älskar Selena Gomez lika mycket fortfarande!!!!
Cassie » 2011-09-03 | 09:38:27

Hejhej! Jag tycker inte du borde ta bort din blogg eller sluta blogga för jag läser den varje dag och i love it! ;)

Har själv haft en Selena blogg och förstår hu jobbigt det kan vara att blogga helt själv men om du behöver någon medhjälpare att blogga så ställer jag gärna upp! :)



Mejla till [email protected] om du vill det för jag har haft jätte många olika kändis bloggar men älskar Selena Gomez mest så det skulle vara jättekul om jag också kunde få blogga ibland när inte du hinner.



Kram. / Cassie



Lova » 2011-09-03 | 15:45:03

Jag kan verkligen förstå att du inte hinner/orkar alltid.

Det skulle vara väldigt tråkigt om du lägger ner bloggen för jag läser din blogg så ofta jag kan men jag förstår om du gör det, massor av kramar till dig Lova ;)

Lina » 2011-09-03 | 15:46:22

Nej snälla ;( ;( ;( gillar din blogg så häääääääääär mycket!!!!

L » 2011-09-03 | 17:11:59
URL: http://selenaanews.blogg.se/

A Jag förstår jag känner också så här ibland :D



Men jag tycker att du ska fortsätta

Jenny - I♥SG ägare » 2011-09-04 | 12:02:23
URL: http://iloveselenagomezz.blogg.se/

Jag vet att det är jobbigt att ensam driva en bra kändis blogg men mitt tips är att skaffa en till som bloggar på din blogg.



Jag skulle kunna blogga ett tag om du vill :)

anna » 2011-09-04 | 12:20:10

nej du får inte lägga ner bloggen jag va inte ett fan av selena innan men sen när jag började läsa din blogg så börja jag älska henne och jag tycker verkligen om din blogg du gör ett super bra jobb!

Cicci - SGN Ägare » 2011-09-04 | 17:51:35
URL: http://selenagomeznew.blogg.se/

sv; okej! Lägger till dig!:)

Sara » 2011-09-10 | 22:27:24
URL: http://sellyg92.blogspot.com

Jag förstår dig så bra!! Jag driver också en blogg om SElena helt själv och jag vet att det är tufft! Jag söker själv efter någon som kan blogga med mig. Så jag tycker du ska forsätta med bloggen!!

L I N D A » 2011-09-17 | 16:58:07
URL: http://dancingallday.blogg.se/

jag säljer en selena gomez design ifall nu det skulle pigga upp :) http://dancingallday.blogg.se/2011/september/selena-gomez-design.html#comment

Fia » 2011-10-02 | 23:54:42
URL: http://soffan971.wordpress.com/

sluta inte! fortsätt (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback