SELENA HAR AVSLÖJAT NAMNET PÅ HENNES KOMMANDE ALBUM

Selena gomez har precis avslöjat namnet på hennes kommande album som hon gjort med sitt band The Scene. Sel till känna gav det på hennes Facebook, '' 3 . album 'Otherside' ute den 28 juni, kan inte vänta på att ni ska få höra det.''
En spansk version av låten (who says) förbereds för närvarande och kommer sannolikt att släppas snart. På måndag den 2 maj delade hon till sin FB vänner, "Spelar in den spanska versionen av 'Who says' :). Dices, que soy imperfecta"
Att tala om låten, sa hon en gång, "Denna låt har ett så stort budskap till mina fans, och låten berör mig verkligen när jag hör den, och jag tror den är vara perfekt för dem.r jag hörde den här låten så kände jag att fansen behövde den just nu. Speciellt med Twitter och Facebook, det är verkligen negativtför mig. ... I grunden är det till alla haters. Det är att de människor som försöker få ner dig. "
-celebrity-mania.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback