Justin otrogen mot Selena

Under den senaste tiden har jag hållit mig utanför alla nyheter kring Jelena men idag så kollade jag in på några fansidor om Justin och Selena.

Det går rykten om att Justin är otrogen mot Selena med en tjej som heter Brittany.


De säger att dessa två kan vara Justin och Brittany.

Tjejen skulle ju kunna vara Selena också! MEN hon har inget födelesemärke på sin kind vad jag vet. Och man vet ju heller inte om bilden är äkta. Jag menar dem som verkligen kan photoshop kan få det att se riktigt äkta ut!

En tjejs ska ha skickat in ett meddelande till XOXOPLB om att hon kände till att Justin och en tjej vid namn Birttany har träffats ett tag. Hon skickade senare ett till mejl med en bild på Brittany's facebook. Såhär såg den ut då;

En bild på en tjej och en kille som kysser varandra.

Nu ser dock facebooken annorlunda ut;



notera att det står How to Love

titta nu vad Justin twittrade

En slump ?

Här kommer även en video där hennes syster berättar hur Brittany och Justin tittade på varandra och att han knappt kunde flytta blicken.




Vad tycker ni? Skulle Justin kunna vara otrogen mot Selena ?

För mer information tryck på länkarna;
http://justindrewbieber.blogg.se/2011/july/justin-och-brittany.html#comment
http://prettylittlebitches.wordpress.com/2011/07/03/justin-and-brittany/#comments

Källor; JustinDrewBieber.blogg.se och Selenagdaily.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback