Brittany twittrade



Så han var kanske inte otrogen mot Selena ändå?

Nu börjar bitarna också falla på plats!

Brittany heter tydligen inte Payson i efternamn vilket det sades i 'hennes' facebook konto. Det kanske inte ens är hon? Någon som bara söker uppmärksamhet ? Och det där med How to Love, det kan varit så att dem menade Lil waynes låt ?

Jag är 100% säker på att detta är det riktiga kontot för Brittany eftersom att den blonda tjejen i videon följer henne och tittar du på videon så kan du se att dem skrivit @jdbscinderella går du in där har hon skrivit att hennes personliga konto heter brittanysaal

Jag tycker att det inte verkar som att det är något mellan dem så Selena är säker! Haha, nu tror jag att ämnet lämnas vill inte lägga mig i det för mycket.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback