LEDSEN

Skolan har nyss börjat och det känns som att all tid jag har hemma är till för att vila inför nästa skoldag! Sedan har jag redan fått massa läxor som måste bli gjorda. Men det blir såhär i början. Jag måste komma in i rutinen, vilket är väldigt svårt pga, att jag är super trött när jag kommer hem xD Men jag är i alla fall ledsen. Och jag är medveten om at jag skrivit väldigt många inlägg om massa ursäkter, men det är lite jobbigt just nu. Och ni måste komma ihåg, jag driver bloggen helt ensam! Det blir jobbigt i längden.

Och nu om frågestunden. Jag vill ha minst två frågor till innan den avslutas! Så scrolla ner och ställ en ;-)

Jag vill även bara säga tack till alla som har ett sådant tålamod och fortsätter besöka bloggen varje dag. PUSS och KRAM på er kära läsare :-)
Här får ni i alla fall en instagram bild som Selena postat. SÖÖÖT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback