Selena har en crush på Bruno mars !

Selena Gomez är besatt av en kille.. och det är inte hennes pojkvän ! Tycker du att hon ska lämna Justin Bieber för Bruno Mars ?
Selena Gomez kanske dejtar den största på sensationen i världen, Justin Bieber, men det betyder inte att han är personen som Selena letar efter! ''Jag är besatt av Bruno Mars, jag tycker verkligen att han är riktigt talangfull,'' sa den 18 årige disney stjärnan till 'The Canadian Press' den 16 maj.

Hon la till,

“I kind of have a crush on him.” (''Jag har typ en crush på honom.)


- hollywoodlife.com



Min kommentar; Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här. Jag är ju liksom kär i flera kändisar. Men när det kommer till krita är det ju kanske inte ens en (?). Hon kanske inte menade det ?
Fast om jag ska vara ärlig passar Sel bättre med Bruno !

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback