Selena gillar inte att hålla sina förhållanden hemliga

Efter månader om frågor kring om hon dejtar Justin bieber, nu säger Selena gomez  ''Jag gillar inte att hålla saker hemliga.''
Vilket är som i princip att Donald Trump säger att han inte gillar konfrontation.
''Jag tycker om att hålla saker för mig själv, men i slutändan, jag är 18 år och kommer att bli förälskad.'' Säger Gomez.
När det gäller Bieber's fans säger hon;
'"Jag ser den passion som många av dessa tjejer har, och det är vackert. Jag älskar det. Verkligen. Det är speciellt."

(Texten som är kursiv förstod jag själv inte direkt så jag vet inte riktigt om det blev rätt där :-).. )
LÄS RESTEN AV ARTIKELN PÅ ENGELSKA PÅ; http://www.hollyscoop.com/selena-gomez


Hollyscoop.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback