Selenas fans går på Justin !

Justin Bieber & Selena Gomez må vara tillsammans, men deras fans verkar vara mer uppdelade än någonsin !

Justin, 17, var fotograferad med hans flickvän Selena, 18, på deras semester i Maui, och vi rapporterade den 29 Maj att bilderna har inspirerat nya Selena bakslag. Nu har Selenas fans svarat, de säger att dem hatar Justin lika mycket som Beliebers hatar Selena ! ''Gilbert Mendez #1 fan'' skrev, ''Också, jag vill verkligen döda bieber för att han stal min tjej och det är inte rätt. Selena du är het och sexig... Snälla dumpa den här nollan och hitta en man eller mig !! Selena rockar i alla fall... Bieber är övervärderad och retard, och gay ! Selena regler slynor !!''

''Swiftson'' skrev, ''DIE DIE DIE.... lame ass justin bieber.''

-hollywoodlife.com

Anonym » 2011-05-31 | 22:32:49

Jag gillar inte justin men jag är inte dryg mot honom kan dom inte bara låta dom få vara i hopp???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback