Selena gör en cover på Cheryl Coles 'Parachute' på Dixon konserten.

Selena har flera gånger sagt att hon är ett stort fan av den engelska sångaren Cheryl Cole och hon har medgett att hon vill göra en duet med the Girls Aloud medlemmen. Som en entusiast, hade den mexikanska stjärnan betalt för en hyllning till 27 åringen genom att sjunga en cover av låten 'Parachute' på Dixon en lördag kväll, 7 maj.
Skådespelerskan utförde Cheryl's hit 'Parachute på scenen för hennes unga fans. ''När jag var i London förra året, förälskade jag mig i en brittisk artist. Hon är cool, hennes namn är Cheryl Cole'', sa brunett stjärnan innan hon sjön sången. Hon fortsatte ''Den här sången som jag kommer att sjunga för er, kanske ni känner igen, men jag tycker att texten är vacker. Sången heter 'Parachute'.''
Dock var inte Cheryl den enda engelska sångaren som Selena gjorde en cover på. Flickvännen av Justin bieber gjorde också en cover på Jessie J's hit singel, ''Price tag''.
-celebrity-mania.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback