Både Selena och Demi ska ha turné under 2011 !

Selena Gomez är inte den enda disney sötnosen som kommer att ha en turné under 2011! Demi Lovato ska också ha en.. det är BFF's face off !

Efter hennes offentliga-nedskrivna avslutning på rehab har Demi Lovato, 18, bestämt sig för att fokusera på hennes musik karriär och lämna hennes populära Disney show Sonny's chans. Hon har på den sista tiden meddelat att hon har en ny singel på gång, men också en kommande turné ! Ironiskt, Demi's föredetta oskiljaktiga BFF Selena Gomez, också 18, har just visat bilder på hennes kommande albums omslag och är upptagen med att starta hennes världs turne, som börjar i juli. De föredetta Barney stjärnorna har jobbat hård på deras nära vänskap sen Demi släpptes från rehab i januari.

- hollywoodlife.com

selenators » 2011-05-21 | 14:20:39
URL: http://selenators.blogg.se/

Hej. Vill du göra ett länkbyte? Du skriver in min blogg som länk hos dig och jag gör detsamma hos mig. Om du vill så kommentera på en av mina inlägg på www.selenators.blogg.se, Tack hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback