Selena ger ett råd till ett 7 år gammalt fan - stanna i skolan!

Medan hon var och åt frukost med Justin Bieber's mamma i Stratford, Ontario, träffade Selena Gomez en av hennes största fans - resturang ägarens 7 år gamla barnbarn - och gav henne ett minne för livet!

När Selena Gomez gick till Madelyn's Diner medföljandes av Justin biebers mamma och familjen Juni 1, Madelyn Carty blev chockad - och omedelbart sa hon till hennes dotter att hämta hennes sju år gamla barnbarn, Olivia, från skolan så att hon kunde få möta sin idol.

''Justins familj kommer hit hela tiden men när Selena kom in igår morse, jag kunde inte tro mina ögon,'' berättar Madelyn till hollywoodlife.com i en exklusiv intervju.

Madelyns dotter, Krista Moore, jobbar också på familjens resturang och var i köket och lagade mat när hon såg Selena komma in.

''Jag sa, 'Herregud, det är Selena Gomez,''' berättade hon. ''Jag ringde omedelbart till min dotters skola och förklarade att hennes mormor skulle hämta upp henne för att träffa Selena Gomez, men det var en överraskning. När hon kom till middagen sa jag 'Älskling, skulle du vilja träffa Selena Gomez för att hon är här ? Jag lagar hennes mat just nu!''

''Olivia var alldeles för nervös först. Hon sa, ''Mina ben darrar. Min mage darrar!'' La Madelyn till.

Krista sa, ''Jag gick med Olivia över till Selena och Selena var så rar, riktigt rar. Hon stod upp och sa, 'Du måste vara Olivia' och sedan kramade dem varandra.

''Selena sa till Olivia, 'Gick du iväg från skolan för att komma hit ?' och Olivia sa, 'Ja, men jag vill inte gå tillbaka nu när jag är här!' då sa Selena, 'Jag graderade förra året, så du kommer att bli OK. Kom ihåg den viktigaste saken är att klara sin skolutbildning!' Sa Krista.

''Selena var så underbar. Inget tvivel. Hon presenterade sig för mig också. Det var hennes sätt att säga, 'Jag är fortfarande en person. Bara en vanlig tjej som äter frukost.'''

Madelyn la till, 'Olivia fyller åtta år nu på söndag och hon sa till mig, 'Jag vet inte om någonting kan bli bättre inför min födelsedag nu!''

-hollywoodlife.com


aww... :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback