ang, boggen 5#

Har funderat ett tag över att fixa en 'tvilling' blogg. Alltså att jag länkar en blogg om Selena Gomez, där det skrivs om nyheter. Eftersom att den här bloggen inte dirket handlar om alla nyheter. Jag vill att ni läsare på bästa sätt ska ta sig till närmsta och bästa Selena Gomez new's blogg genom ett klick :)
Det innebär alltså att tvilling bloggen får en lite större länk än de andra också. Jag har inte mycket krav endast att det ska vara en Selena Gomez new's blogg med en ok statestik och att min blogg blir lite större/synligare länkad bland länkbyterna din blogg har.

Fast först måste jag ha någon som är intresserad.. Om det skulle vara så skriv i kommentar.

Finns det ingen så struntar jag i ideén :)


Nicki » 2011-06-14 | 16:58:27
URL: http://nickiminajswe.blogg.se/

Då fixar vi bilden på selena gomez och bilden på nicki finns på hemsidan:) Det är inte jag som fixar så att länkbytet syns. Så vi fixar det så fort jag får tag på min kompis:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback