Ang, bloggen 4#

Jag vet att det är mycket inlägg angående bloggen men jag lovar att det ska bli mindre !
I alla fall så åker jag bort nästa vecka och blir borta i 2 veckor. Jag ska göra ett gäng med intressanta tidsinställda inlägg så fortsätt kolla in bloggen även när jag är borta ! Det enda problemet är att jag inte kan blogga om nyheter.. Ingen som jag känner kan ta över bloggen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra ? OM det finns någon seriös där ute som vill gästblogga på swegomezz.blogg.se så skriv till [email protected] fyll i följande;

Vart jag (du) har gästbloggat tidigare;
varför vill jag blogga här ?;
Din personliga blogg ?;
Om dig;

Får jag inte in någon seriös eller någon alls så får ni nöja er med tidsinställt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback